+bOut mE+

My photo
a wife. a mother. a happy daughter's of ayah & mak.

Saturday, January 2, 2016

Hanya sekadar mimpi..

Mimpi yang sama.. Orang yang sama.. Lama tertanya2 akhirnya lega hati ini bila dapat tahu itu semua hanya lah mainan tidur.. Alhamdulillah tiada apa yang terjadi seperti mimpi itu.. Tiada langsung.. Moga inilah hikmah atas apa yang terjadi.. Semoga sihat sentiasa dan bahagia selalu.. 

Andai ini lah pengakhiran persahabatan ini, redhailah...

Tuesday, December 22, 2015

Hidup Dalam Mati

Lakaran lukisan tak berwajah

Meronta ku di dalam kesunyian

Tak rela ku mengejar cinta yang hampir kelam

Sendiri ku di sini pilu


Angin bawalah aku pergi

Pergi dari kesakitan ini

Tak mampu ku menahan peritnya perpisahan

Tuhan hapuskan semua kenangan


Tak ku menduga kau berlalu pergi

Tinggalkan semua mimpi dan janji

Terluka aku menangis

Tersedar kau hilang di hati


Jangan diucap sesal mu berkali

Tiada erti hidup ini

Ku terima suratan takdir

Biarkan aku sendiri hidup dalam mati


Tak mampu ku menahan

Peritnya perpisahan

Tuhan hapuskan semua kenangan


Tak ku menduga kau berlalu pergi

Tinggalkan semua mimpi dan janji

Terluka aku menangis

Tersedar kau hilang di hati


Jangan diucap sesal mu berkali

Tiada erti hidup ini

Ku terima suratan takdir

Biarkan aku sendiri hidup dalam mati

Hidup dalam mati

Thursday, October 29, 2015

Keep it or leave it!

Kalu tak suke, tinggalkan.. Jangan hanya dicari bila diperlukan!!!! Lepaskan terus dari disimpan tapi tak boleh nak buat ape2.. Senang.. 

Friday, October 16, 2015

Sabar

Ya Allah...

Jadikanlah aku di kalangan orang yang sabar..
Aku sangat memerlukan kesabaran dan kekuatan untuk menghadapi segala kerenah manusia..

Ya Allah...

Jadikanlah aku seorang isteri yang sentiasa taat kepada suamiku dan seorang ibu yang dapat membimbing anak2 ku untuk mendekatiMu...
Tetapkan lah imanku ya Allah..
Kuatkanlah hatiku ya Allah..

Ampunilah aku ya Allah..
Aminnn ya rabbalalamin...

Thursday, July 2, 2015

Saturday, June 20, 2015

Ramadhan datang lagi

Alhamdulillah....

Masih diberi kesempatan untuk berpuasa pada tahun ni.. Tahun kedua berpuasa ketika pregnant, tapi kali ni tak seteruk yang dulu.. Mungkin tahun dulu puasa tapi tak tahu mengandung.. Letih lain macam.. Kali ni mengandung skali ngan pakej menyusu.. Minta Allah kuatkan semangat untuk habiskan puasa sampai la raya insyaAllah.. Di kesempatan ini, saya nak memohon maaf atas segala kekhilafan yang saya lakukan dan jika ada yang terasa harap maafkan saya.. Saya insan biasa yang banyak melakukan kesilapan.. Hehe.. Marilah kita mengejar pahala di bulan yang baik ini.. Bukan senang nak tambah pahala ibadat di bulan lain.. Siapa2 yang tak puasa tu jangan lupa ganti nanti ye.. Hehe.. Saya insyaAllah puasa penuh lagi tahun ni.. Doakan saya..

Monday, March 23, 2015

Lies..

Hihi yes.. Saya tipu je laaa.. Sorry.. Saya takda rasa apa dah pun sebenarnya.. Kalau dulu mungkin ya.. Hihi.. Maaf ye telling you all the lies.. 

Move forward.. Step forward.. Dont ever look and run to the back..